هشتگ در اينستاگرام فالور اینستاگرام

راهنمای جامع هشتگ در اینستاگرام  و تاثیر آن در فالور اینستاگرام و افزایش فالور اینستاگرام

هنگامی که از هشتگ در اینستاگرام استفاده می شود، دو رویکرد متفاوت نسبت به آنها به وجود می آید. برخی
از افراد از هشتگ ها نفرت دارند، و در مقابل برخی از افراد هم برعکس گروه اول بیش از اندازه هشتگ ها را
دوست دارند. اما آیا می دانستید که در اینستاگرام، پست هایی که دارای حداقل یک هشتگ باشند به طور متوسط
به میزان ۱۲.۶ درصد، تعامل بیشتری نسبت به پست های بدون هشتگ با کاربران برقرار می کنند؟

راهنمای جامع هشتگ در اینستاگرام در سال ۲۰۱۷ به شما کمک می کند تا در راستای شناخت بیشتر در استفاده از هشتگ
در اینستاگرام به تعداد بیشتری  لایک و فالور اینستاگرام  دست پیدا کرده و هر اطلاعاتی را که در مورد هشتگ گذاری نیاز دارید به دست آورید و چگونگی استفاده از هشتگ در اینستاگرام  را به طور راهبردی و استراتژیک،  یاد بگیرید و همچنین مراحلی را که نیاز دارید تا یک استراتژی مؤثر هشتگ گذاری را به اجرا درآورید را بیاموزید،
استراتژی ای که تضمین کننده موفقیت شما در کمپین های بازاریابی و افزایش فالور اینستاگرام باشد !

آماده هستید؟ پس بزن بریم:
۱. چرا شما باید از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنید؟

هشتگ در اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای رشد حساب و افزایش فالور اینستاگرام شما هستند. استفاده از هشتگ
صحیح (یا ترکیبی از چند هشتگ)  می تواند به شما کمک کند تا برند خود را در معرض مخاطبان بزرگ و  هدفمند قرار دهید. در واقع، شانس شما برای جذب فالوورهای جدید، گرفتن لایک بیشتر، و افزایش میزان  تعامل بیشتر با استفاده از هشتگ ها افزایش می یابد!

۱-۱- چگونه هشتگ در اینستاگرام  عمل می کنند؟
هر پستی که شما در اینستاگرام ایجاد می کند می تواند با یک پیام کوتاه و یا یک کپشن و چند هشتگ همراه  باشد. هشتگها کمک به سازماندهی و دسته بندی محتوای عکس ها و ویدئو میکند، و این کار هم به نوبه خود به  فرآیند کشف و بهینه سازی محتوا کمک می کند.
بعنوان مثال، یک وبلاگ نویس مواد غذایی ممکن است عکسی از یک کاسه چرب زرق و برق دار را پست کرده، و سپس از هشتگ های   vegansofig# و cleaneating ، #superfoods#   -در هنگامی که آن عکس در اینستاگرام  آپلود می شود- استفاده نماید.

با استفاده از این سه هشتگ، تصویر کاتالوگ می شود در نتیجه به دیگر کاربران اینستاگرام که از غذاهای سالم لذت می برند راحت تر می توانند آن را پیدا نمایند.

۱-۲- انواع مختلف هشتگ های اینستاگرام
درک انواع مختلف هشتگ و مخاطبان اختصاصی مربوط به هر یک از آنها می تواند به شما کمک کند تا یک استراتژی تاثیرگذار تر در هشتگ گذاری اینستاگرام را توسعه دهید:

a- هشتگ های برند شده

b- هشتگ های جامعه مخاطبان 

برای کسب اطلاعات عمیق بیشتر در مورد اصول اولیه و مبانی هشتگ گذاری در اینستاگرام،

راهنمای رایگان استراتژی هشتگ گذاری در اینستاگرام ما را مطالعه نمایید!

۱-۳-چگونه هشتگ های اینستاگرام خود را سازماندهی کنید؟

آیا شما سیستمی برای سازماندهی هشتگ های خود دارید؟ اگر چنین سیستمی ندارید و یا حتی اگر این سیستم
را دارید ولی سیستم فعلی شما، تاثیر چندانی در افزایش فالور اینستاگرام و کسب نتیجه دلخواه تان ندارد، به احتمال بسیار قوی، مقدار زیادی از وقت و انرژی خود را هدر می دهید. بنابراین اگر شما در حال تلاش برای سرمایه گذاری بر روی اینستاگرام تان هستید تا با هر پست تعداد زیادی لایک و فالور اینستاگرام  بدست بیاورید، شما باید  یک سیستم در محل داشته باشید!

یکی از ساده ترین روشها برای سازماندهی هشتگ در اینستاگرام شما ، ارسال کردن آنها بر روی “گوگل شیت” است. دلیل
این که Google Sheets را توصیه می کنیم این است که در اینستاگرام نیاز است تا شما از طریق یک دستگاه تلفن همراه پست ارسال کنید و “گوگل شیت” بی نهایت موبایل پسند تر از اکسل است.
با ایجاد یک شیت جدید شروع کنید و عناوین اصلی: هشتگ ها، دسته ها، # از پست، تاریخ، و کامنت ها را اضافه
کنید.

با ایجاد یک شیت جدید شروع کنید و عناوین اصلی: هشتگ ها، دسته ها، # از پست، تاریخ، و کامنت ها را اضافه
کنید. حالا هشتگ های خود و اطلاعات مربوط به آن را وارد نمایید.اگر استفاده کردن از یک شیت، مشکلات و دردسرهایش بیشتر از فواید و منافع و ارزش هایش به نظر می رسد، میتوانید از قابلیت Saved Captions  سایت https://later.com استفاده کنید.

با قابلیت Saved Captions ، شما می توانید تمپلیت (قالب)  هایی را به منظور صرفه جویی در هشتگ های پرکاربردتان ایجاد کنید. هنگامی که زمان برنامه ریزی زمان بندی شده فرا رسید، به سادگی یکی از Saved Captions خود را انتخاب کرده و به پست تان اضافه کنید. استفاده از این قابلیت برای کاربران سایت https://later.com رایگان است.

۲. چگونه بهترین هشتگ ها در اینستاگرام را برای اکانت خود برگزینید؟

برای کسب موفقیت از طریق هشتگ در اینستاگرام ، مهم است که در استفاده از هشتگ هایتان،  بر اساس یک استراتژی مدون و مشخص عمل کنید.

“رایج ترین” هشتگهای اینستاگرم فقط چند کلمه خیلی ساده هستند ،در حالی که هشتگ زدن  با اینگونه کلمات همچون:

# love

#happy

# dog

تنها ممکن است باعث شود که شما چند تا لایک بیشتر بگیرید، و هیچ کمکی به رشد شما در دراز مدت نخواهد کرد.

به جای استفاده از هشتگ های رایج اینستاگرام، بهتر است که از هشتگ های برتر اینستاگرامی -که یک جامعه هدف جذاب پشت سر آنها قرار دارد و ضمنا مختص به مخاطبان تان ویژه شما است- استفاده کنید.

در اینجا نحوه پیدا کردن بهترین هشتگ ها برای اکانت شما آمده است:

۱-مخاطب خودتان را پژوهش کنید
۲- رقبای خودتان را پژوهش کنید
۳- رهبران صنعت را تحقیقات کنید
۴-هشتگ های مرتبط را پیدا کنید

۳. چگونه یک هشتگ در اینستاگرام را ترند کنیم؟

اگر شما تا به حال برای یک هشتگ در اینستاگرام جستجو کرده باشید، احتمالا متوجه یک شبکه از نه “پست برتر”
که در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود شده اید.

بر اساس نظر اعلام شده توسط شرکت اینستاگرام، پست های برتر در هشتگ های ترند شده به نمایش در می آید تا برخی از محبوب ترین پست هایی که با آن هشتگ، تگ گذاری شده است را نشان دهد.

فرمولی برای قرار گرفتن در بین پست های برتر:

۳-۱ – هشتگ های صحیح انتخاب کنید.

در گام اول برای ترند شدن، هشتگ های صحیح انتخاب نمایید.

اگر تعداد فالوورهای اکانت شما از ۱۰ هزار فالوور کمتر باشد، احتمال بسیاری زیاد وجود دارد که شما در هشتگهای بسیار هدف گیری شده ای مانند # fashiongoals نسبت به هشتگ های بزرگی مانند # instafashion کمتر ترند می شوید.
همانطور که قبلا هم مطرح کردیم، ارتباط هشتگ شما از میزان رواج و محبوبیت آن بسیار با اهمیت تر است.

پس به جای اینکه فقط یک هشتگ تصادفی مثل (# sunset ، #girl ، #cali ) به عکس های خود اضافه کنید، بفهمید که چه هشتگ هایی در پیج شما جادو می کند! به این ترتیب، شما می توانید با معماران و طراحان در صنعت خودتان متصل شده و روابط شخصی را توسعه دهید.

۳-۲ – یک تن تعامل تولید کنید.

بعد از این که شما هشتگ صحیح را برگزیده باشید؛ در این هنگام نیاز دارید تا به همان اندازه بر روی گرفتن تعامل
در پست های تان با بیشترین سرعت ممکن تمرکز نمایید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، برنامه ریزی زمان بندی شده برای انتشار پست های اینستاگرم تان در زمانهایی است که مخاطبان تان در آن مواقع، در اینستاگرام فعالتر هستند.
اگر شما پست خود را در زمانی که مخاطبان تان، در اینستاگرام فعالتر هستند ارسال کنید، شما به احتمال زیاد
هدایتگر تعامل در آن پست هستید.

این تعامل به این معناست که اینستاگرام به پست شما جایگاه بالاتری در فیدهای کاربران اختصاص خواهد داد، که این هم به نوبه خود، تعامل هر چه بیشتری در پست شما منتج می شود.

این یک پروسه و فرآیند تسلسلی است: تعامل بالاتر منجر به دیده شدن بیشتر می شود، دیده شدن بیشتر هم منجر به
تعامل بالاتر می شود، مجددا تعامل بیشتر منجر به دیده شدن بیشتر می شود و به همین ترتیب … و همه اینها بستگی
به آن زمانی دارد که شما در اینستاگرم پست ارسال می کنید.

۳-۳ – بین ۳ تا ۵ هشتگ بزرگ برای پست خود استفاده کنید.

اگر شما می خواهید مثل یک گلوله به سیبل ترند شدن اصابت نمایید، باید پست های  به تعداد ۳ تا ۵ هشتگ “بزرگ” که تاکنون کمتر مورد هدف گذاری قرار گرفته ، وصل کنید اما در عین حال قابلیت زیادی برای جلب
و  توجه یعنی کامنت خور و لایک خور دارد.

برخی از این نمونه هشتگها عبارتند از

photooftheday#

،instagood#

vscocam#

استفاده از این هشتگ های “بزرگ” یک شرط دیگر هم دارد و آن این که باید به موضوع فعالیت شما نیز مربوط باشد، بلکه حتی آنها باید هزاران پست و یک مقدار بالایی از تعامل را داشته باشند (یعنی تعداد زیادی از مردم آنها را سرچ می کنند)

۴ . چگونه هشتگ شخصی برند شده خودتان را ایجاد کنید؟

هشتگ های برند شده یک راه بسیار خوب برای شروع یک مکالمه با فالوورهایتان و افزایش میزان دسترسی پذیری
به محتوایتان و نهایتا  افزایش فالور اینستاگرام است.

هشتگ های برند شده یک راه برای این است که طرفدران شما نحوه تعامل با برند شما را توسط فالوور هایشان برای آنها به اشتراک بگذارند، و همچنین هشتگ های برند شده یک راه برای خود شماست تا به محتوای
الهام بخشی نمایید.

این کار می تواند به معنای ایجاد رشد عمده ای در فالوورهای شما (UGC) ایجاد شده توسط کاربر باشد و به تعامل به طور کلی در اینستاگرم کمک نماید.

هشتگ های برند شده می تواند برای ترویج کمپین ها مورد استفاده قرار گیرد تا محصولات و خدمات شما را به نمایش گذارند بلکه در حقیقت، یک تن راه عالی وجود دارد که با کمک آنها کسب و کارهای تجاری می تواند از هشتگ برند شده به عنوان اهرمی برای لبریز کردن تلاش های بازاریابی اینستاگرام خود استفاده نمایند. که در اینجا چند مثال از آنها را مطرح کرده ایم:

۴-۱- محتوای تولید شده توسط کاربر ( UGC )  جمع آوری کنید.

مسابقاتی که اساس آنها بر پایه محتوای تولید شده توسط کاربر شکل گرفته است، موجب میل مفرطی در مخاطبان خواهد گردید و به دلیل های ذیل خوب هستند: آنها سرگرم کننده ، محبوب و پر طرفدار هستند، و همچنین برای هر دو منظور:

الف) تعامل هدایت

 ب) رسیدن به مخاطبان جدید

بسیار مناسب می باشند. یک مسابقه برگزار کنید به گونه ای که در آن فالورهای خودتان، عکس در اینستاگرام آپلود کرده و پست های خودشان را با هشتگ برند شده شما تگ نمایند.

۴-۲- الهام بخش جامعه مخاطبان خود باشید.

اینستاگرام یک جامعه است که پایه های آن بر روی قدرت داستان سرایی بصری بنا نهاده شده است. اینستاگرام
جاییست که در آن جهان لحظات خود را از طریق تصاویر شکار کرده و به اشتراک می گذارد. هشتگ برند شده
اینستاگرام می تواند با ایجاد یک قسمت برای مردم در جهت به اشتراک گذاشتن و جمع آوری مطالب زیبا و معنی دار
به جامعه مخاطبان تان الهام ببخشد.

۴-۳- فالورهای خود را پشت صحنه بگیرید.

گرفتن فالور اینستاگرام در پشت صحنه، روش بسیار خوبی برای ایجاد یک ارتباط عمیق تر با برند شما است، و همچنین
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار با یک هشتگ برند شده اینستاگرام می باشد. فالوورهای خود را در حلقه
پیرامون اخبار شرکت و راه اندازی محصول نگاه دارید، و یا به سادگی از دید مخاطبان خود به کالا نگاه کنید در این
نکته که برند شما آن کاری را که انجام می دهد چگونه انجام می دهد.

۴-۴- برای رویداد خود یک هشتگ سفارشی ایجاد کنید.

اگر شما در حال میزبانی یک رویداد خاص هستید، یک هشتگ خاص را از قبل انتخاب کرده و سپس اقدام به تشویق
فالوورهای خودتان برای به اشتراک گذاری محتواهایی پیرامون آن، در اینستاگرام نمایید.

این مشارکت به هدایت و تعامل کمک خواهد کرد، و همچنین تمام پست هایی که با آن هشتگ تگ شده است را در یک صفحه هشتگی خاص سازماندهی می نماید.

۵-محصولات جدید را ترویج (پروموت) نمایید.

همانطور که پروژه های هشتگی خلاقانه با محبوبیت خاصی رشد می کنند، داشتن یک هشتگ برند شده فعال که
مشتریان شما در واقع می خواهند از آن استفاده کنند یک گلدان طلا در انتهای رنگین کمان اینستاگرام است. با
شامل کردن هشتگ مناسب در پست های خود، شما می توانید به طور مؤثر با افراد جدید علاقه مند به محصولات
خودتان برسید. مهم این است که از هشتگ برند شده ای استفاده کنید که نه تنها عکس ها و کسب و کار شما توصیف
می کند، بلکه کاربران را به خرید ترغیب می نماید.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام به صورت استراتژیک، روشی عالی برای ارتباط با مشتریان، پیدا کردن محتواهای
درباره شما که توسط فالوورهایتان تولید شده، و ایجاد روابط بلند مدت با شرکای با نفوذ است و همه این ها از طریق گرفتن لایک و افزایش فالور اینستاگرام  قابل دست یابی است.

برگرفته از سایت دکتر فالو

برای افزایش فالور اینستاگرام و جذب فالور واقعی اینستاگرام به سایت دکتر فالو مراجعه کنید.

دسته‌بندی نشده

افزایش فالور اينستاگرامفالور اینستاگرامهشتگ در اينستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید