راهنمای فروشگاه

برای آگاهی هموطنان فرهیخته و کتابخوان ، توضیحاتی در خصوص محصولات این فروشگاه  ارائه شده است.

لطفا این راهنما را به دقت مطالعه بفرمائید و در صورتیکه پس از مطالعه آن،  سوالی برای شما باقی ماند با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم مربوطه سوالات خود را ارسال فرمائید.

1- روش های تماس با مدیریت سایت:

الف- تلفن همراه 09031395123
ب- ایمیل: Ali1400@Gmail.com
ج- از طریف فرم ارتباط با ما

2- زمان پاسخگوئی به تماس های تلفنی :

در همه روزهای هفته (به جز جمعه و ایام تعطیل ) از ساعت 9 تا 15

3- چه نوع محصولاتی در این فروشگاه  وجود دارد؟

در سایت دو نوع محصول وجود دارد:

الف- محصولات دانلودی که فایل های mp3  یک کتاب صوتی پس از ویرایش و افزایش کیفیت در یک فایل زیپ شده قرار گرفته که  پس از ثبت نام در سایت و پرداخت هزینه ، لینک فایل در اختیار شما قرار گرفته و میتوانید به راحتی فایل خریداری شده را دانلود کنید.

ب- محصولات فیزیکی (پکیج کتاب های صوتی): در این نوع ، فایل  های صوتی مجموعه ای از کتاب های صوتی (مثلا مجموعه کلیدر)  بر روی DVD رایت شده که  پس از پرداخت هزینه آن ، محصول خریداری شده به آدرس پستی شما ارسال میگردد.

4- آیا میتوانم درخواست کنم که به جای ارسال DVD ؛ فایل ها بر روی فلش و یا کارت حافظه کپی شده و فلش و یا کارت حافظه ارسال گردد؟

بله – در پائین صفحه توضیحات هر یک از محصولات پکیج های کتاب صوتی ، فلش و یا کارت حافظه مناسب با آن پیشنهاد شده است که در صورت تمایل میتوانید با انتخاب فلش و یا کارت حافظه مورد نظر ، هزینه آنرا نیز به همراه پکیج محاسبه شده که پس از پرداخت صورتحساب ، فایل های موجود در پکیج خریداری شده بر روی فلش انتخاب شده کپی شده و فلش و یا کارت حافظه به آدرس پستی شما ارسال میگردد.

5- آیا امکان استفاده از فایل های صوتی موجود در پکیج ها در موبایل و یا کامپیوتر و یا ضبط ماشین وجود دارد؟

بله – فایل های صوتی موجود در تمامی مجموعه ها (پکیج های کتاب صوتی)  با فرمت mp3 بوده و به راحتی قابل انتقال به موبایل و کامپیوتر بوده و اگر پخش خودرو شما فلش خور باشد میتوانید فایل ها را روی فلش کپی کرده و در ضبط ماشین بشنوید.

6-آیا مشخص است که در هر یک از پکیج های معرفی شده چه کتاب های صوتی وجود دارد؟

بله – در مشخصات و توضیحات هر یک از پکیج ها لیست کتاب های موجود در آن پکیج مشخص شده  که عینا مطابق لیست مذکور بر روی dvd و یا فلش (در صورت انتخاب) کپی شده و برای شما ارسال میگردد.

7- آیا غیر از پکیج های موجود در سایت میتوانم پکیجی از کتاب های صوتی انتخابی خود را درخواست نمایم؟

بله – در صورتیکه غیر از پکیج های تعریف شده در سایت ، مجموعه ای از کتاب های صوتی مورد نظر شماست میتوانید درخواست و  لیست کتاب های صوتی انتخابی خود را از طریق ایمیل Ali1400@Gmail.com ارسال فرمائید تا پس از بررسی؛  مجموعه مورد نظر شما تهیه و در اختیار شما قرار گیرد. از طریق ایمیل اطلاع داده میشود.

8- روش های پرداخت صورتحساب چطور است؟

پس از انتخاب محصول مورد نظر (فایل های دانلودی و یا پکیج کتاب صوتی و …) آنها را به سبد خرید اضافه کنید و در پایان خرید با کلیک روی سبد خرید، گزینه تسویه حساب را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت هدایت شوید.

در این سایت دو روش برای پرداخت هزینه وجود دارد:

1- پرداخت آنلاین از طریق درگاه های پرداخت

در این روش مستقیما وارد درگاه پرداخت مطمئن و تحت نظر شاپرک شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و پرداخت موفقیت آمیز، مجدد به سایت زانکو هدایت شده و صورتحساب شما آماده میشود.

2- پرداخت کارت به کارت و یا واریز به حساب :

با انتخاب این روش شماره حساب و یا شماره کارت فروشگاه در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید مبلغ صورتحساب خود را به حساب یا کارت بانکی داده شده واریز کرده و تصویر فیش واریزی را به ایمیل سایت ali1400@gmail.com ارسال فرمایید
به محض دریافت فیش واریزی ، مدیریت سایت محصولات را در اختیار شما قرار میدهد (اگر پکیج صوتی باشد به آدرس شما پست شده و اگر فایل دانلودی باشد لینک دانلود در حساب کاربری شما فعال میشود)

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به Ali1400@Gmail.com ایمیل بزنید.

اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت زانکو ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت دیجی‌کالا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین زانکو با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد زانکو استفاده کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:

1) ورود به زانکو

2) اطلاعات ارسال سفارش

3) بازبینی سفارش

4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: مواردی مانند فایل های کتاب صوتی و یا فایل های pdf ، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و زانکو هیچ هزینه اضافه بر مبلغ فایل یا محصول فرهنگی  دریافت نمی‌‏کند.
البته شما می‏‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را مانند WinZip  و یا  WinRar   و یا نرم افزارهای پلیر برای پخش فایل های صوتی دانلود و نصب کنید



در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات بالا پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید.

کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید.

با تشکر از حسن انتخاب شما